Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Σημειώσεις ενημέρωσης 3.6









Λισάντρα
Η Λισάντρα, η Μάγισσα των Πάγων θα κυκλοφορήσει αργότερα.

Σεζουάνι
Η Σεζουάνι επανακυκλοφορεί με νέο μοντέλο, αλλαγές στην ιστορία της και ανανεωμένο σετ ικανοτήτων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Οργή του Χειμώνα, κάντε κλικ εδώ.
  • Πανοπλία Παγετού (Παθητική)
    • Η πρόκληση ζημιάς σε έναν εχθρό με μια ικανότητα ή βασική επίθεση αυξάνει τη θωράκιση της Σεζουάνι και μειώνει την αποτελεσματικότητα των επιδράσεων που μειώνουν την ταχύτητα κίνησής της για μικρό χρονικό διάστημα
  • Αρκτική Επίθεση (Q)
    • Η Σεζουάνι ορμά προς τα εμπρός, εκτοξεύοντας εχθρούς στον αέρα και προκαλώντας τους μαγική ζημιά, βάσει της μέγιστης ζωής τους. Η έφοδος σταματά μόλις πετάξει έναν αντίπαλο ήρωα στον αέρα
  • Κεφαλοθραύστης των Βόρειων Ανέμων (W)
    • Η επόμενη βασική επίθεση της Σεζουάνι προκαλεί επιπλέον μαγική ζημιά στο στόχο της και στους εχθρούς που βρίσκονται κοντά του. Στη συνέχεια, περιστρέφει τον κεφαλοθραύστη της και προκαλεί ζημιά στους κοντινούς εχθρούς για μερικά δευτερόλεπτα
  • Μόνιμος Πάγος (E)
    • Παθητική: Οι ικανότητες και οι βασικές επιθέσεις της Σεζουάνι προκαλούν στους εχθρούς την αποδυνάμωση Πάγου
    • Ενεργή: Η Σεζουάνι προκαλεί ζημιά και επιβραδύνει όλους τους κοντινούς εχθρούς που επηρεάζονται από τον Πάγο
  • Παγωμένη Φυλακή (Υπέρτατη ικανότητα)
    • Η Σεζουάνι εκτοξεύει ένα μπόλα από πάγο σε ευθεία γραμμή. Αν το μπόλα χτυπήσει έναν αντίπαλο ήρωα, θρυμματίζεται και εξουδετερώνει το στόχο και τους κοντινούς εχθρούς. Αν το μπόλα φτάσει στο μέγιστο της εμβέλειάς του χωρίς να χτυπήσει κάποιον αντίπαλο ήρωα, θρυμματίζεται και επιβραδύνει τους κοντινούς εχθρούς

Τραντλ
Ο Τραντλ επανακυκλοφορεί με νέο μοντέλο, αλλαγές στην ιστορία του, καθώς και στο σετ ικανοτήτων του. Για μια πλήρη ανάλυση των αλλαγών στον Βασιλιά Τρολ, κάντε κλικ εδώ.
  • Φόρος στο Βασιλιά (προηγούμενα ονομαζόταν Αποσύνθεση)
    • Δεν θα γίνουν αλλαγές στον τρόπο παιχνιδιού
  • Μασούλημα (προηγούμενα ονομαζόταν Λυσσασμένο Δάγκωμα)
    • Η ζημιά προσαρμόζεται σε 20/40/60/80/100 (+1,0/1,05/1,1/1,15/1,2 ζημιά επίθεσης) από 30/45/60/75/90 (+0,8/0,9/1/1,1/1,2 ζημιά επίθεσης)
    • Πλέον επιβραδύνει το στόχο κατά 75% για 0,1 δευτερόλεπτα μετά το χτύπημα
    • Η ταχύτητα του κινούμενου γραφικού αυξάνεται αναλογικά με την ταχύτητα επίθεσης του Τραντλ
  • Παγωμένο Βασίλειο (προηγούμενα ονομαζόταν Μόλυνση)
    • Το μπόνους ταχύτητας επίθεσης αυξάνεται σε 20/35/50/65/80% από 20/30/40/50/60%
    • Πλέον παρέχει 8/11/14/17/20% αυξημένη θεραπεία στον Τραντλ
    • Δεν παρέχει πλέον Εμμονή
  • Παγωμένος Βράχος (προηγούμενα ονομαζόταν Μιασματικός Βράχος)
    • Πλέον διακόπτει τις διοχετεύσεις
    • Η διάρκεια μειώνεται σε 6 από 6,5 δευτερόλεπτα
  • Καθυπόταξη (προηγούμενα ονομαζόταν Αγωνία)
    • Πλέον προκαλεί ζημιά ίση με 20/22/24 (+2 ανά 100 πόντους Ισχύος Ικανότητας)% της μέγιστης ζωής, αντί για 200/350/500
    • Η απορρόφηση θωράκισης και αντίστασης μαγείας προσαρμόζεται σε 20% από 15/20/25%
    • Η δεύτερη επίδραση απορρόφησης εφαρμόζεται πλέον σε διάρκεια 4 δευτερολέπτων και τα στατιστικά διατηρούνται για 4 επιπλέον δευτερόλεπτα, αντί για απορρόφηση 6 δευτερολέπτων

Μπραντ
  • Παρανάλωμα Πυρός
    • Πλέον αναπηδά σωστά σε άλλους στόχους, αφού χτυπήσει έναν εχθρό που επηρεάζεται από τη Φλόγα

Κόρκι
  • Ομοβροντία Πυραύλων
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η χρήση της Ομοβροντίας Πυραύλων επανέφερε το χρόνο επαναφόρτισης για την προσθήκη ενός πυραύλου

Δρ. Μούντο
  • Μολυσμένος Μπαλτάς
    • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όση ζωή κι αν έχει ο ήρωας, αλλά δεν θα μειώσει τη ζωή του κάτω από τον 1 πόντο
  • Μαζοχισμός
    • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όση ζωή κι αν έχει ο ήρωας, αλλά δεν θα μειώσει τη ζωή του κάτω από τον 1 πόντο

Ντρέιβεν
Στην Ενημέρωση 3.5, αλλάξαμε το Περιστρεφόμενο Τσεκούρι του Ντρέιβεν, ώστε αυτός να καθοδηγείται με μεγαλύτερη ακρίβεια, όταν επωφελείται από αυξήσεις Ταχύτητας Κίνησης. Δυστυχώς, αυτές οι αλλαγές επηρέασαν αρνητικά τους έμπειρους παίκτες του Ντρέιβεν και δεν προσέφεραν τις αναμενόμενες δυνατότητες σε ικανούς παίκτες, ώστε να εκμεταλλευτούν τις ικανότητές τους καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις μεταξύ της ρίψης και της ανάκτησης. Αποφασίσαμε να ακυρώσουμε την αλλαγή.
  • Περιστρεφόμενο Τσεκούρι
    • Ακυρώθηκε μια πρόσφατη αλλαγή που επηρέαζε τον τρόπο, με τον οποίο ο Ντρέιβεν καθοδηγούταν από το Περιστρεφόμενο Τσεκούρι και επαναφέρθηκε η προηγούμενη λειτουργία
    • Το τσεκούρι δεν θα πέφτει πλέον από την αντίθετη πλευρά ενός αδιάβατου εμποδίου από την οποία βρίσκεται ο Ντρέιβεν

Έζρεαλ
  • Pulsefire-Έζρεαλ
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Pulsefire-Έζρεαλ δεν έβλεπε περιστασιακά αναδυόμενα μηνύματα απόκτησης χρυσού για μερικά από τα τελειωτικά χτυπήματά του σε στόχους στην κανονική προβολή.
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το κινούμενο γραφικό θανάτου του Pulsefire-Έζρεαλ εμφανιζόταν για δεύτερη φορά, αν ο Έζρεαλ αναβάθμιζε την Σαρωτική Βολή του την ώρα που ήταν νεκρός

Φίντλστιξ
  • Αφαίμαξη
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Φίντλστιξ δεν ξεκινούσε να επιτίθεται άμεσα στο στόχο του αφότου είχε διοχετεύσει με επιτυχία την Αφαίμαξη

Κάρμα
Με τις αλλαγές της προηγούμενης ενημέρωσης, αυξήσαμε γενικά την ευκολία χρήσης της Κάρμα, καθώς και την παραγωγή Μάντρα. Αυτές οι αλλαγές εστιάζουν περισσότερο στην εξομάλυνση της απόδοσης της Κάρμα στην αρχή του αγώνα. Συγκεκριμένα, αυξάνεται η ζημιά της Εσωτερικής Φλόγας στα αρχικά επίπεδα και ενισχύεται η Έμπνευση, ώστε να είναι πολύ πιο αποτελεσματική στο πρώτο επίπεδο.
Επιπλέον, μειώνοντας τους χρόνους επαναφόρτισης τριών από τις ικανότητες της Κάρμα – συμπεριλαμβανομένου του Μάντρα – η Κάρμα θα έχει καλύτερη συνέργεια με το Φούντωμα Φλόγας, κάτι που θα της επιτρέψει να ενισχύεται πιο αποτελεσματικά στην τελική φάση του αγώνα.
  • Εσωτερική Φλόγα
    • Η ζημιά αυξάνεται σε 80/125/170/215/260 από 60/110/160/210/260
  • Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 16/15/14/13/12 από 16/15,5/15/14,5/14 δευτερόλεπτα
  • Έμπνευση
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 10 δευτερόλεπτα από 12
    • Το μπόνους ταχύτητας κίνησης αυξάνεται σε 40/45/50/55/60% από 20/30/40/50/60%
  • Μάντρα
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 45/42/39/36 από 45

Λούλου
  • Το μάνα ανά επίπεδο αυξάνεται σε 55 από 50
  • Νεραϊδολόγχη
    • Το κόστος μάνα αυξάνεται σε 60/65/70/75/80 από 40/50/60/70/80

Μάλζαχαρ
  • Κάλεσμα του Κενού
    • Το κόστος μάνα μειώνεται σε 80/85/90/95/100 από 80/90/100/110/120
  • Νεκρή Ζώνη
    • Το κόστος μάνα μειώνεται σε 90/95/100/105/110 από 90/100/110/120/130

Νάσους
Με μείωση της ταχύτητας κίνησης και της ταχύτητας επίθεσης του αντιπάλου κατά 95% στο μέγιστο επίπεδο, το Σάπισμα εξουδετέρωνε πλήρως τους ήρωες που βασίζονται στις αυτόματες επιθέσεις και δεν τους έδινε καμία δυνατότητα αντεπίθεσης. Μειώνοντας την επιβράδυνση της ταχύτητας επίθεσης, ο Νάσους παραμένει αποτελεσματικός στην καταστολή ηρώων, αλλά τα θύματά του θα έχουν πλέον την επιλογή να αντεπιτεθούν.
  • Σάπισμα
    • Το ποσό επιβράδυνσης της ταχύτητας επίθεσης μειώνεται στο μισό

Νούνου
  • Καταβρόχθισμα
    • Δεν καταναλώνει πλέον την ικανότητα Οραματιστής, αν ο στόχος πεθάνει πριν ολοκληρωθεί το Καταβρόχθισμα

Όλαφ
  • Παράτολμο Χτύπημα
    • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όση ζωή κι αν έχει ο ήρωας, αλλά δεν θα μειώσει τη ζωή του κάτω από τον 1 πόντο

Κουίν
Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε τα δυνατά σημεία της Κουίν, ως ασυνήθιστη επωμιστή Ζημιάς Επίθεσης με εξαιρετική ευκινησία σε όλο το χάρτη. Ως αποτέλεσμα, η Κουίν μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί το Διπλό Χτύπημα με μεγαλύτερη σιγουριά τόσο εντός όσο και εκτός μάχης, ενώ η επιπλέον ταχύτητα κίνησης των Ανεπτυγμένων Αισθήσεων θα της επιτρέψει να παραμένει πιο ευέλικτη σε αψιμαχίες.
Όσον αφορά στις άλλες δύο αλλαγές, δώσαμε στην Επίθεση Τύφλωσης μια αναλογία ισχύος ικανότητας, ώστε οι παίκτες να αποκτούν επιπλέον ισχύ, όταν αγοράζουν αντικείμενα, όπως η Δύναμη της Τριάδας ή όταν αποκτούν την ενίσχυση του Βαρόνου Νάσορ. Το Άλμα προκαλεί πλέον μια μικρή εξουδετέρωση στο στόχο της Κουίν, καθώς ορμά προς αυτόν, ώστε να είναι πιο αξιόπιστο ως κίνηση διαφυγής.
  • Επίθεση Τύφλωσης
    • Πλέον έχει 0,5 αναλογία Ισχύος Ικανότητας
  • Ανεπτυγμένες Αισθήσεις
    • Η Παθητική ως Κουίν προσφέρει πλέον, εκτός από την επιπλέον ταχύτητα επίθεσης, 20/30/40/50/60 επιπλέον ταχύτητα κίνησης
  • Άλμα
    • Πλέον διακόπτει για μικρό χρονικό διάστημα τις ενέργειες του στόχου
  • Διπλό Χτύπημα
    • Το μέγιστο μπόνους ταχύτητας κίνησης αυξάνεται σε 80/90/100% από 80% σε όλες τις βαθμίδες
    • Το βασικό μπόνους ταχύτητας κίνησης αυξάνεται σε 20/30/40% από 20% σε όλες τις βαθμίδες
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 140/110/80 δευτερόλεπτα από 140/120/100
    • Το Ουράνιο Χτύπημα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί 1 δευτερόλεπτο μετά την ενεργοποίηση του Διπλού Χτυπήματος, αντί για 2,5 δευτερόλεπτα

Ραμπλ
  • Εκτοξευτής Φωτιάς
    • Δεν εμποδίζει πλέον τον Ραμπλ να στοχεύει αυτόματα τις βασικές του επιθέσεις

Σεν
  • Χτύπημα Κι
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το Χτύπημα Κι καταναλωνόταν κατά τις επιθέσεις σε μάτια

Σίβιρ
  • Φτερά στα Πόδια
    • Πλέον, δίνει την ενίσχυση και όταν η Σίβιρ χτυπά αντίπαλους ήρωες με το Χτύπημα Μπούμερανγκ και τον Αποστρακισμό

Θρες
Η Θανατική Καταδίκη και η παθητική της επίδραση παρείχαν υπερβολικά πολλά πλεονεκτήματα στα αρχικά επίπεδα με τις μεγάλες δυνατότητες παρενόχλησης, τη μαζική ζημιά και τους μειωμένους χρόνους επαναφόρτισης. Μεταφέροντας την παθητική επιπλέον ζημιά από τη Θανατική Καταδίκη στο Μαστίγωμα, οι παίκτες του Θρες θα πρέπει πλέον να αποφασίζουν βάσει στρατηγικής ποιες ικανότητες θα ενισχύουν πρώτα.
  • Θανατική Καταδίκη
    • Η ζημιά αυξάνεται σε 80/120/160/200/240 από 80/110/140/170/200
    • Η παθητική επίδραση μεταφέρεται στο Μαστίγωμα
  • Μαστίγωμα
    • Η ζημιά μειώνεται σε 65/95/125/155/185 από 65/105/145/185/225
    • Πλέον, έχει την προηγούμενη παθητική επίδραση της Θανατικής Καταδίκης (επιπλέον ζημιά σε βασικές επιθέσεις)
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η ζημιά της παθητικής επίδρασης καταναλωνόταν κατά τις επιθέσεις σε μάτια
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το Μαστίγωμα προκαλούσε περισσότερη ζημιά από όσο αναγράφεται
Ούντιρ
Με αυτές τις αλλαγές, θέλαμε να επιτύχουμε δύο διαφορετικούς στόχους. Πρώτον, θέλαμε να μετριάσουμε την υπερβολικά μεγάλη ζημιά που προκαλούσε η Στάση Τίγρης του Ούντιρ στην αρχική φάση του αγώνα, αλλά θέλαμε, επίσης, να ενισχύεται καλύτερα στην τελική φάση του αγώνα. Οι αλλαγές αυτές υλοποιήθηκαν με την αύξηση των αναλογιών ζημιάς επίθεσης στη ζημιά της ενεργής επίδρασης της Στάσης Τίγρης.
Δεύτερον, με την αλλαγή στην ενεργή ζημιά της Στάσης Τίγρης από μαγική σε σωματική, η αγορά αντικειμένων για την αντιμετώπιση του Ούντιρ θα είναι ευκολότερη. Επιπλέον, θα είναι πιο εύκολο για τον Ούντιρ να αγοράσει τα κατάλληλα αντικείμενα, καθώς θα αποκτήσει περισσότερα πλεονεκτήματα από αντικείμενα ζημιάς επίθεσης, όπως ο Μαύρος Θεριστής ή ο Τελευταίος Ψίθυρος.
  • Στάση τίγρης
    • Η ενεργή ζημιά αλλάζει σε σωματική από μαγική
    • Η ενεργή ζημιά αλλάζει σε 30/80/130/180/230 (+1,2/1,3/1,4/1,5/1,6 ζημιά επίθεσης) από 30/80/130/180/230 (+1,5 συνολική ζημιά επίθεσης)
    • Η ενεργή ταχύτητα επίθεσης αυξάνεται σε 30/40/50/60/70% από 15/20/25/30/35%
    • Δεν παρέχει πλέον ταχύτητα επίθεσης ως διαρκή επίδραση
      • Νέα διαρκής επίδραση: Οι βασικές επιθέσεις προκαλούν 15% της συνολικής ζημιάς επίθεσης του Ούντιρ ως επιπλέον σωματική ζημιά σε κάθε χτύπημα
  • Στάση Αρκούδας
    • Ο Ούντιρ ορμά πλέον μόνο όταν εξουδετερώνει αντιπάλους

Βέιν
  • Καταδίκη
    • Η εμβέλεια αντιστοιχεί πλέον με ακρίβεια στην εμβέλεια επίθεσής της

Βάι
  • Σούπερ Γροθιά
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Σούπερ Γροθιά δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μετά την ενεργοποίηση
  • Υπερβολική Χρήση Βίας
    • Δεν είναι δυνατή πλέον η χρήση της κατά τη φόρτιση της Σούπερ Γροθιάς

Ζακ
  • Αυξάνεται η διαφάνεια, όταν ο Ζακ βρίσκεται μέσα στη βλάστηση

Ζεντ
Προηγούμενα, ο Ζεντ μπορούσε να φαρμάρει με ασφάλεια κύματα υπηρετών με το Κόψιμο της Σκιάς, μηδενίζοντας συνεχώς το χρόνο επαναφόρτισης της Ζωντανής Σκιάς. Αυτές οι αλλαγές είχαν ως στόχο να ενθαρρύνουν το επιθετικό παιχνίδι με τον Ζεντ, ενώ παράλληλα να δίνουν στους παίκτες την ευκαιρία να τον αντιμετωπίζουν εντός της λωρίδας.
  • Ζωντανή Σκιά
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 18/17/16/15/14 δευτερόλεπτα από 22/20,5/19/17,5/16
  • Κόψιμο της Σκιάς
    • Το χτύπημα υπηρετών και τεράτων δεν μειώνει πλέον το χρόνο επαναφόρτισης της Ζωντανής Σκιάς
    • Το χτύπημα αντίπαλων ηρώων μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης της Ζωντανής Σκιάς κατά 2 δευτερόλεπτα, αντί κατά 1


Αντικείμενα
Το Ελιξίριο του Κουράγιου προορίζεται ως αντικείμενο μαζικής ενίσχυσης για παίκτες που θέλουν να αποκτήσουν τον έλεγχο μιας μάχης. Ωστόσο, λόγω του χαμηλού κόστους του, οι παίκτες το χρησιμοποιούσαν απλώς ως τυπικό αρχικό αντικείμενο, χωρίς σημαντικές επιπτώσεις. Η αύξηση του κόστους του Ελιξιρίου του Κουράγιου σε χρυσό, το φέρνει πλέον σε καλύτερη αντιστοιχία με τη ριψοκίνδυνη στρατηγική, για την οποία προοριζόταν αρχικά.
  • Ελιξίριο του Κουράγιου
    • Το κόστος αυξάνεται σε 350 χρυσό από 250
Εκτός από την αλλαγή στο Ελιξίριο του Κουράγιου, θέλαμε να αντιμετωπίσουμε ένα ακόμη πρόβλημα, όπου οι παίκτες αποκτούσαν πολύ μεγάλες δυνατότητες διατήρησης με την αγορά όσο το δυνατόν περισσότερων φίλτρων ζωής στην αρχή του αγώνα, ώστε να παραμένουν στη λωρίδα για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Ωστόσο, αυτή η τακτική εκμηδένιζε κάθε κίνητρο που θα μπορούσαν να έχουν οι παίκτες για να αλληλεπιδράσουν. Ειδικά οι ήρωες που δεν χρησιμοποιούν μάνα, επωφελούνταν περισσότερο από αυτό το φαινόμενο, με αποτέλεσμα ορισμένοι ήρωες που χρησιμοποιούν μάνα να μην μπορούν να ρίξουν τα επίπεδα ζωής των αντιπάλων, χάρη στην υψηλή διατήρησή τους. Θα παρακολουθούμε τα σετ αρχικών αντικειμένων που επιλέγονται και τους ήρωες που βασίζονταν πολύ στην αγορά πολλών φίλτρων, αλλά θέλαμε να αντιμετωπίσουμε πρώτα το φαινόμενο με τα αντικείμενα υψηλής διατήρησης.
  • Φίλτρο Ζωής
    • Περιορίζονται σε 5 Φίλτρα Ζωής κάθε φορά
  • Φίλτρο Μάνα
    • Περιορίζονται σε 5 Φίλτρα Μάνα κάθε φορά
  • Ιώνιες Μπότες της Διαύγειας
    • Το κόστος αναβάθμισης μειώνεται σε 650 χρυσό από 700 (το συνολικό κόστος είναι πλέον 1000 από 1050)
  • Τιάματ
    • Το κόστος συνδυασμού μειώνεται σε 265 από 665 (το συνολικό κόστος είναι πλέον 1900 από 2300)
    • Η Ζημιά Επίθεσης μειώνεται σε 40 από 50
  • Αδηφάγος Ύδρα
    • Το κόστος συνδυασμού αυξήθηκε σε 600 από 200 χρυσό (το συνολικό κόστος δεν μεταβλήθηκε)

Μαινόμενη Άβυσσος
  • Η Μαινόμενη Άβυσσος αντικαθιστά τη Δοκιμασία των Ηρώων στα προσαρμοσμένα παιχνίδια και στον βασικό οδηγό εκμάθησης
  • Διατίθεται πλέον μια ουρά αναμονής για παιχνίδια ARAM 5v5 που παίζονται στην Μαινόμενη Άβυσσο.
    • Περιορίζεται σε παίκτες επιπέδου 5 και άνω
    • Οι παίκτες μπορούν να επαναλάβουν την τυχαία επιλογή ήρωα στην Οθόνη Επιλογής Ήρωα με κόστος 200 πόντους επανάληψης
      • Όλοι οι παίκτες έχουν πιστωθεί με 200 πόντους επανάληψης
      • Οι παίκτες μπορούν να αποκτήσουν επιπλέον πόντους επανάληψης παίζοντας σε παιχνίδια εύρεσης συμπαικτών στην Μαινόμενη Άβυσσο
      • Οι πόντοι που αποκτά ένας παίκτης αυξάνονται, βάσει του αριθμού των ηρώων που έχει στη διάθεσή του
      • Οι παίκτες μπορούν να βλέπουν τον αριθμό των πόντων επανάληψης στο προφίλ παίκτη.

Περιβάλλον παιχνιδιού
  • Έξυπνα Σήματα
    • Ενημερώθηκαν τα εικονίδια σημάτων, ώστε να αντιστοιχούν καλύτερα με άλλα οπτικά στοιχεία του παιχνιδιού
  • Κατάστημα αντικειμένων
    • Πλέον, μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος του παραθύρου αν το σύρετε από την κάτω δεξιά γωνία
    • Το προεπιλεγμένο μέγεθος καθορίζεται πλέον από την ανάλυση της οθόνης

Πρωταθλήματα
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η οθόνη τέλους του παιχνιδιού εμφάνιζε εσφαλμένα την ένδειξη «Επεξεργασία πληροφοριών πρωταθλημάτων», αντί να γίνεται ενημέρωση αυτόματα
  • Οι τίτλοι με τα ονόματα ηρώων που έχουν σχεδιαστεί για κάθε πρωτάθλημα προστέθηκαν στην καρτέλα «Πρωταθλήματα» στα προφίλ παικτών
  • Το φαινόμενο «clamping» στους πόντους ΠΠ (μείωση των πόντων που αποκτά ένας παίκτης για κάθε νίκη καθώς αυξάνεται ο αριθμός των πόντων ΠΠ του) έχει εξομαλυνθεί.  Οι παίκτες θα μπορούν να προβλέψουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τους πόντους ΠΠ που κερδίζουν ή χάνουν, καθώς προσεγγίζουν τους 100 πόντους
  • Η αποφυγή ενός αγώνα σε μια σειρά πρόκρισης θα λογίζεται πλέον ως 1 ήττα.  Αν σας απομένει μία ήττα για να χάσετε τη σειρά πρόκρισης, η αποφυγή του αγώνα θα τερματίσει τη σειρά

Γενικά
  • Βαρόνος Νάσορ/Δράκος
    • Πλέον, είναι άτρωτοι σε επιδράσεις που μειώνουν τη ζημιά
  • Τα μηνύματα εκτέλεσης του Βαρόνου Νάσορ, του Δράκου και του Βάιλμο εμφανίζονται πλέον με έντονη γραφή στη συνομιλία
  • Τα μηνύματα κατάληψης των βωμών στο Δάσος της Σύγχυσης εμφανίζονται πλέον με έντονη γραφή στη συνομιλία
  • Για τα αντικείμενα με φορτίσεις, ο αριθμός φορτίσεων εμφανίζεται πλέον στο απόθεμα και όχι ως ενίσχυση
  • Οι παίκτες δεν θα βλέπουν πλέον μηνύματα επανασύνδεσης παικτών της αντίπαλης ομάδας
  • Ο Τραντλ αντικατέστησε τον Μάστερ Γι στον βασικό οδηγό εκμάθησης
  • Οι μαγικές ασπίδες μπλοκάρουν πλέον μόνο ένα ξόρκι, ακόμη κι αν χτυπήσουν το στόχο πολλά ξόρκια διαδοχικά
  • Η Τυφλή Τυχαία Επιλογή προστέθηκε ως τύπος επιλογής σε προσαρμοσμένα παιχνίδια.  Αυτή η λειτουργία είναι ακριβώς ίδια με τη λειτουργία Τυχαίων Επιλογών, αλλά οι ήρωες της αντίπαλης ομάδας δεν θα εμφανίζονται στην οθόνη επιλογής ήρωα
  • Οι παίκτες με κάρτες γραφικών που χρησιμοποιούν λογισμικό σκίασης κορυφών (vertex shaders) (κυρίως ενσωματωμένες κάρτες, όπως αυτές στους φορητούς υπολογιστές) θα διαπιστώσουν μια αύξηση της απόδοσης FPS τους κατά 10-40% σε όλους τους χάρτες

"Με κάθε ενημέρωση, προσπαθούμε να βελτιώσουμε σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό την εμφάνιση του παιχνιδιού.  Σας συνιστούμε να εγκαθιστάτε τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης καρτών βίντεο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου