Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Σημειώσεις ενημέρωσης 3.8

Σημειώσεις ενημέρωσης 3.8

Video of 3.8 Patch Preview
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ήρωες
 
Άατροξ
Ο Άατροξ, η Λεπίδα των Ντάρκιν είναι σε αυτήν την έκδοση, αλλά θα ενεργοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Άνι
Κάναμε ορισμένες αλλαγές στον Τίμπερς, ώστε να έχει πιο ανθεκτική και απειλητική παρουσία στις ομαδικές μάχες προς το τέλος του παιχνιδιού πέρα από την αρχική μαζική ζημιά του.
Επίκληση: Τίμπερς
  • Η Ζωή του Τίμπερς αυξήθηκε σε 1200/2100/3000 από 1200/1600/2000
  • Η Αντίσταση μαγείας του Τίμπερς αυξήθηκε σε 30/50/70 από 25/45/65
  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 100 σε όλες τις βαθμίδες από 125/175/225

Ας
Η αλλαγή αυτή δίνει τη δυνατότητα σε όσους παίζουν με την Ας να χρησιμοποιούν την παθητική ικανότητά της με πιο στρατηγικούς τρόπους πέρα από παρενόχληση πρώτου επιπέδου ή τυχαία καίρια χτυπήματα.
Συγκέντρωση
  • Η Ας πλέον κερδίζει 3/4/5/6 στοίβες Συγκέντρωσης κάθε δευτερόλεπτο όταν δεν επιτίθεται αντί να κερδίζει Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος της
  • Η Ας θα προκαλέσει καίριο χτύπημα στην επόμενη βασική επίθεσή της όταν φτάσει τις 100 στοίβες Συγκέντρωσης
  • Οι αρχικές στοίβες Συγκέντρωσης ισούνται με την Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος της Ας

Κόρκι
Ομοβροντία Πυραύλων
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Ομοβροντία Πυραύλων ορισμένες φορές δεν προκαλούσε ζημιά

Χίκαριμ
Ως ισχυρός μαχητής με δυνατότητες διατήρησης, ο Χίκαριμ ανατίναζε ευάλωτους στόχους με τη μεγάλη ζημιά της Επίθεσης των Σκιών και του φόβου κατά την πρόσκρουση. Για να εξισορροπήσουμε την ικανότητα, αφαιρέσαμε τη ζημιά προσγείωσης και τη μεταβιβάσαμε στους καβαλάρηδες που ταξιδεύουν με τον Χίκαριμ.

Η ενίσχυση της Σαρωτικής Εφόδου θα επιτρέπει στον Χίκαριμ να πηδάει πάνω από μικρούς τοίχους και εμπόδια προς τους αντιπάλους του όταν ορμά προς το μέρος τους. Να θυμάστε ότι όταν λέμε μικρά εμπόδια, υπάρχουν μόνο λίγα στο παιχνίδι, όπως οι ράμπες ποταμών και οι πολύ λεπτοί τοίχοι της ζούγκλας.
Σαρωτική Έφοδος
  • Εάν ο στόχος του Χίκαριμ βρίσκεται πέρα από στενό έδαφος, ο Χίκαριμ θα πηδήξει πάνω από το έδαφος προς το στόχο
Επίθεση των Σκιών
  • Πλέον δεν προκαλεί ζημιά στην τελική θέση
  • Η ζημιά των καβαλάρηδων αυξήθηκε σε 150/250/350 (Ισχύς Ικανότητας +1,0) από 100/200/300 (Ισχύς Ικανότητας +0,4)

Κάρμα
Η Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα δεν ήταν πρακτική γιατί κάθε φορά που οι παίκτες ήθελαν να τη χρησιμοποιήσουν, χρειάζονταν τη θεραπεία προκαταβολικά και όχι με την πάροδο του χρόνου. Η αλλαγή αυτή εξακολουθεί να δίνει έμφαση στον τρόπο παιχνιδιού «χτυπήματος αλυσίδας», αλλά πλέον ανταμείβει κατάλληλα την Κάρμα όταν χρησιμοποιεί το Μάντρα στην ικανότητα W και όταν κρατάει κοντά τους εχθρούς της.
Εσωτερική Φλόγα
  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 50/55/60/65/70
  • Η ακτίνα της έκρηξης αυξήθηκε σε 250 από 230
Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα
  • Πλέον αποκαλύπτει τη μονάδα όταν είναι ακινητοποιημένη
  • Μπόνους Μάντρα – Ανανέωση
    • Πλέον δεν θεραπεύει με την πάροδο του χρόνου για 25% της Ζωής που λείπει
    • Πλέον θεραπεύει την Κάρμα για 20% (+1% ανά Ισχύ Ικανότητας 100) της Ζωής που λείπει αμέσως μετά τη χρήση και ακόμη 20% (+1% ανά Ισχύ Ικανότητας 100) της Ζωής που λείπει αν η αλυσίδα δεν σπάσει
Έμπνευση
  • Μπόνους Μάντρα - Τόλμη
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, εξαιτίας του οποίου οι μίνι ασπίδες της Τόλμης δεν εφάρμοζαν την αναλογία Ισχύος Ικανότητας

Κά'ζιξ
Οι αλλαγές στον Κά'ζιξ ουσιαστικά του δίνουν πιο βιώσιμες επιλογές κατά την επιλογή εξελίξεων. Η εξέλιξη της μορφής των Καρφιών του Κενού έδιναν τόσο μεγάλη ζημιά, παρενόχληση και υποστήριξη που υπερτερούσε των άλλων εξελίξεών του. Πλέον τα Καρφιά του Κενού έχουν μια επιβράδυνση ως τμήμα της βασικής ικανότητας, επομένως η υποστήριξή τους είναι ίση στο επίπεδο ένα. Η εξέλιξη της Μυρωδιάς του Φόβου προηγουμένως βασιζόταν στην απομόνωση των στόχων. Πλέον λειτουργεί ανεξαρτήτως του αν είναι απομονωμένοι ή όχι, αλλά προκαλεί περισσότερη ζημιά εναντίον απομονωμένων στόχων, καθιστώντας τη πιο αξιόπιστη επιλογή. Επίσης, αυξήσαμε τη μείωση ζημιάς της Επίθεσης του Κενού όταν είναι αόρατος, ώστε να γίνει μια πιο ελκυστική επιλογή και να υπενθυμίζει στους παίκτες την επιπρόσθετη υποστήριξή της.
Μυρωδιά του Φόβου
  • Το μπόνους Απομόνωσης πλέον αυξάνει τη ζημιά κατά 45%
  • Η εξέλιξη προσθέτει ζημιά 8% της Ζωής που λείπει (Μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω από την Απομόνωση)
Καρφιά του Κενού
  • Πλέον επιβραδύνει τους στόχους που πετυχαίνει κατά 20% για 2 δευτερόλεπτα.
  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 55/60/65/70/75 από 60/70/80/90/100
  • Η αναλογία της επιπλέον Ζημιάς Επίθεσης αυξήθηκε σε 1,0 από 0,9
  • Η εξέλιξη δεν καταναλώνει πλέον παθητική για την εφαρμογή επιδράσεων--αντιθέτως, τριπλασιάζει τη βολή
  • Δεν είναι δυνατή πλέον η χρήση της κατά τη διάρκεια του Άλματος
Επίθεση του Κενού
  • Η μείωση ζημιάς όσο είναι αόρατος αυξήθηκε σε 50% από 40%

Κόγκ'Μο
Γλίτσα του Κενού
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επιβράδυνση δεν μειωνόταν από την Εμμονή

Λισάντρα
Για ένα μάγο καταστολής με το κιτ που διαθέτει, η Λισάντρα προκαλούσε μεγάλη ζημιά με την πρώτη επίθεση. Σκοπός αυτών των αλλαγών δεν ήταν μόνο η μείωση της ζημιάς της, αλλά και να τονιστεί καλύτερα η καταστολή της κατά τη διάρκεια της μάχης ως η βασική της δύναμη.
Δαχτυλίδι Παγετού
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώθηκε σε 14/13/12/11/10 δευτερόλεπτα από 18/16/14/12/10
  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 50 από 70
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η ακινητοποίηση δεν εφαρμοζόταν αν η Λισάντρα πέθαινε
Παγωμένο Μονοπάτι
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης πλέον ξεκινά με την αρχική χρήση αντί της εκ νέου ενεργοποίησης ή στο τέλος του βλήματος
Παγωμένος Τύμβος
  • Η διάρκεια της χρήσης στον εαυτό της αυξήθηκε σε 2,5 δευτερόλεπτα από 1,5
  • Η επιβράδυνση αυξήθηκε 20/30/40% από 20/20/20%
  • Η ζημιά μειώθηκε σε 150/250/350 από 150/300/450

Νότιλους
Αν ο Νότιλους προχωράει επίπεδα, καταλήγει με μεγάλη ζημιά και μεγάλη ικανότητα υπεράσπισης όταν αυξάνει πρώτα το επίπεδο της Οργής του Τιτάνα. Ως ισχυρός υπερασπιστής που ξεκινάει τη μάχη και διαθέτει υψηλή καταστολή πλήθους, μειώσαμε τη ζημιά που προκαλεί στη μέση του παιχνιδιού ώστε να είναι λιγότερο ακατανίκητος κατά την αύξηση ισχύος του.
Οργή του Τιτάνα
  • Η ζημιά άλλαξε σε 40/55/70/85/100 από 30/55/80/105/130
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα εξαιτίας του οποίου η αναλογία της Ισχύος Ικανότητας κατά το χτύπημα ήταν μικρότερη από αυτήν που αναγραφόταν

Πόπι
Ηρωική Εφόρμηση
  • Το ξόρκι επανασχεδιάστηκε ώστε να εντοπίζει καλύτερα το έδαφος

Σεζουάνι
Ο επανασχεδιασμός της Σεζουάνι την έκανε απίστευτα ισχυρή όσον αφορά τη συνολικά ζημιά και τις δυνατότητες καταστολής πλήθους. Μειώσαμε κάποιες από αυτές τις δυνάμεις, ώστε να είναι πιο εναρμονισμένη με τους υπόλοιπους υπερασπιστές που ξεκινάνε τη μάχη.
Βόρειοι Άνεμοι
  • Η αναλογία της επιπλέον μέγιστης Ζωής μειώθηκε σε 10% από 16%
Μόνιμος Πάγος
  • Η διάρκεια της επιβράδυνσης μειώθηκε σε 1,5/1,75/2/2,25/2,5 δευτερόλεπτα από 2/2,25/2,5/2,75/3
Παγωμένη Φυλακή
  • Η διάρκεια της ακινητοποίησης και της επιβράδυνσης μειώθηκε σε 1,25/1,5/1,75 δευτερόλεπτα από 1,5/1,75/2

Σόνα
Η Σόνα είναι ένας σταθερά ισχυρός ήρωας υποστήριξης, οπότε αφού διορθώσαμε ένα σφάλμα που εκκρεμούσε καιρό σχετικά με τη Χορδή της Δύναμης: Ντιμινουέντο θεωρήσαμε ότι θα είναι δημοφιλής επιλογή χωρίς επιπλέον εξισορρόπηση. Στο ίδιο πλαίσιο, αντιστρέψαμε ορισμένες από τις παλαιότερες αλλαγές μας στη Σόνα. Οι αλλαγές αυτές έχουν σχεδιαστεί ώστε να διατηρείται η ισότητα με άλλους ήρωες υποστήριξης, μειώνοντας τη μαζική ζημιά της στην αρχή του παιχνιδιού και την ανθεκτικότητά της στο τέλος του παιχνιδιού, ενώ παράλληλα την κάναμε λίγο πιο επιεική στην αρχή του παιχνιδιού.
  • Η βασική Ζωή αυξήθηκε σε 450 από 410
  • Η βασική Θωράκιση αυξήθηκε σε 11,3 από 9,3
Χορδή της Δύναμης
  • Η βασική ζημιά της Χορδής της Δύναμης άλλαξε σε 13/20/27/35/43/52/62/72/82/92/102/112/122/132/147/162/177/192 από 8 + (10 x επίπεδο)
Άρια της Επιμονής
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου η Δύναμη της Χορδής: Ντιμινουέντο της Άρια της Επιμονής δεν μείωνε την προκαλούμενη ζημιά
  • Μειώθηκε η διάρκεια της Δύναμης της Χορδής: Ντιμινουέντο της Άρια της Επιμονής σε 3 δευτερόλεπτα από 4
  • Η επιπλέον Θωράκιση και Αντίσταση μαγείας στην ίδια και τους συμμάχους που θεραπεύτηκαν μειώθηκε σε 6/7/8/9/10 από 8/11/14/17/20
  • Η επιπλέον αύρα Θωράκισης και Αντίστασης μαγείας άλλαξε σε 6/7/8/9/10 από 3/6/9/12/15

Θρες
Θανατική Καταδίκη
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Θρες μπορούσε να χρησιμοποιήσει την Ταχυμεταφορά κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της Θανατικής Καταδίκης

Βάρους
Διαπεραστικό Βέλος
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα εξαιτίας του οποίου ο Βάρους σταματούσε να κινείται όταν χρησιμοποιούσε το Διαπεραστικό Βέλος ενώ στόχευε έναν εχθρό

Βάι
Ασπίδα Κρούσης
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο χρόνος επαναφόρτισης της Ασπίδας Κρούσης στα υψηλότερα επίπεδα ήταν 1 δευτερόλεπτο μεγαλύτερος από όσο αναγραφόταν
Σούπερ Γροθιά
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα εξαιτίας του οποίου η Βάι σταματούσε να κινείται όταν χρησιμοποιούσε τη Σούπερ Γροθιά ενώ στόχευε έναν εχθρό.

Γενικές σημειώσεις για τους ήρωες
  • Οι στοχευμένες ικανότητες υπερπήδησης τοίχων πλέον ελέγχουν και τις δύο πλευρές του τοίχου για την πλησιέστερη θέση του δείκτη, ώστε οι παίκτες να μην πηδούν ανεπιτυχώς σε ένα τοίχο, όταν η άλλη πλευρά ήταν σαφώς εντός εμβέλειας.
  • Προσθέσαμε νέες ενδείξεις στόχευσης ώστε να εμφανίζεται πόσο πίσω εκτινάσσεται ο στόχος για τις ακόλουθες ικανότητες:
    • Κουτουλιά του Άλισταρ
    • Οργή του Δράκου του Λι Σιν
    • Ηρωική Εφόρμηση της Πόπι
    • Καταδίκη της Βέιν
  • Βελτιώσαμε την αξιοπιστία για ικανότητες που είχαν αναξιόπιστη συμπεριφορά όταν ο στοχευμένος εχθρός χρησιμοποιεί την Ταχυμεταφορά. Βελτιώσαμε αυτές τις αλληλεπιδράσεις ώστε είτε η ικανότητα να μη χρησιμοποιείται είτε η Ταχυμεταφορά να μην εξαντλείται (θα είναι ή το ένα ή το άλλο, ποτέ και τα δύο μαζί).
    • Κεραυνοβόλο Πλήγμα του Τζέις
    • Αναποδογύρισμα του Σιντζτ
    • Σούβλισμα του Σκάρνερ
    • Ορμή της Καταιγίδας του Βόλιμπεαρ

Αλλαγές στις ζώνες επιβράδυνσης
Όλες οι ζώνες επιβράδυνσης πλέον ενημερώνονται σε διάστημα ενός τετάρτου του δευτερολέπτου, δηλαδή όταν βγαίνετε από ένα πεδίο επιβράδυνσης η επιβράδυνση θα εξασθενεί σχεδόν αμέσως εκτός εάν σας έχουν χτυπήσει με μια ικανότητα που προκαλεί ξεχωριστή επιβράδυνση (όπως η Γλίτσα του Κενού του Κόγκ'Μο). Τι σημαίνει αυτό: η ταχύτητα κίνησης του ήρωά σας θα αποκαθίσταται πιο γρήγορα όταν εγκαταλείπει ένα πεδίο επιβράδυνσης, αλλά η επιβράδυνση εντός των πεδίων δεν έχει αλλάξει.

Αυτή η αλλαγή θα κάνει την αλληλεπίδραση με τις ζώνες επιβράδυνσης πιο κατανοητή, ενώ θα επιβραβεύονται οι παίκτες που έχουν γρήγορες αντιδράσεις (δηλ., όταν βγαίνουν από ένα πεδίο επιβράδυνσης, θα ανταμείβονται πιο γρήγορα). Αυτή είναι μια μικρή αποδυνάμωση για τους περισσότερους ήρωες που επηρεάζονται, αλλά θα παρακολουθούμε στενά τους ήρωες που επηρεάζονται από αυτές τις αλλαγές.
  • Ο ρυθμός ανανέωσης της επιβράδυνσης των ακόλουθων ικανοτήτων μειώθηκε στα 0,25 δευτερόλεπτα:
    • Σούπερ Κόλλα του Σιντζτ
    • Λαμπρή Μοναδικότητα της Λουξ
    • Ομοβροντία Κανονιού του Γκάνγκπλανκ
    • Άγρια Βλάστηση της Λούλου
    • Βροχή από Σφαίρες της Μις Φόρτσουν
    • Παγωμένος Βράχος του Τραντλ
    • Βροχή από βέλη του Βάρους
    • Πεδίο Βαρύτητας του Βίκτορ
    • Πορφυρή Λίμνη του Βλάντιμιρ
  • Η Λαμπρή Μοναδικότητα της Λουξ εφαρμόζει επίσης επιβράδυνση 0,25 δευτερολέπτων σε στόχους που χτυπήθηκαν από την έκρηξη
  • Το βλήμα της Γλίτσας του Κενού του Κόγκ'Μο εφαρμόζει επίσης επιβράδυνση 1 δευτερολέπτου σε στόχους που δέχτηκαν χτύπημα

Αντικείμενα
Μειώσαμε την τιμή σε αρκετά αρχικά αντικείμενα ώστε οι παίκτες να έχουν περισσότερες επιλογές με αναλώσιμα και γενικές παραλλαγές.

Μπότες Ταχύτητας
  • Το κόστος μειώθηκε σε 325 από 350
  • Τα κόστη φόρμουλας των αντικειμένων που δημιουργούνται από τις Μπότες Ταχύτητας αυξήθηκαν κατά 25

Δαχτυλίδι του Ντόραν
  • Το κόστος μειώθηκε σε 400 από 475
  • Η Ζωή μειώθηκε σε 60 από 80
  • Η Αναπλήρωση Μάνα με κάθε εκτέλεση μειώθηκε σε 4 από 5

Ασπίδα του Ντόραν
  • Το κόστος μειώθηκε σε 440 από 475
  • Η Θωράκιση μειώθηκε σε 0 από 5
  • Η Αναπλήρωση Ζωής αυξήθηκε σε 10 από 8
  • Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική πλέον μπλοκάρει 8 ζημιά από τις βασικές επιθέσεις ενός ήρωα από 6

Καταργήθηκε το στοιχείο τυχαιότητας του Μάντρεντ και της Ριγκλ προκειμένου να αυξηθεί η συνέπεια, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα στους παίκτες να σχεδιάζουν καλύτερα τις διαδρομές τους στη ζούγκλα. Η Ριγκλ δεν ήταν πολύ ελκυστική, οπότε ανεβάσαμε λίγο τα στατιστικά της ώστε να αξίζει μια θέση αργότερα στο παιχνίδι για όσους μπορούν να επωφεληθούν.
  • Σε όλες τις περιπτώσεις που οι Ανοικτές Πληγές είναι παθητική ικανότητα έχουν αντικατασταθεί από τον Ακρωτηριασμό
  • Πλέον, ο Ακρωτηριασμός είναι η παθητική που σχετίζεται με την πρόκληση επιπλέον μαγικής ζημιάς σε τέρατα με κάθε βασική επίθεση
  • Ο Σφαγέας είναι η παθητική που σχετίζεται με την πρόκληση ποσοστού επιπλέον ζημιάς σε τέρατα από όλες τις πηγές

Ματσέτα του Κυνηγού
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ανοικτές Πληγές άλλαξε σε ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ακρωτηριασμός
    • Πλέον, προκαλεί 10 επιπλέον μαγική ζημιά σε τέρατα με κάθε βασική επίθεση

Λίθος Πνεύματος
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ανοικτές Πληγές άλλαξε σε ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ακρωτηριασμός
    • Πλέον, προκαλεί 10 επιπλέον μαγική ζημιά σε τέρατα με κάθε βασική επίθεση

Ξυράφια του Μάντρεντ
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ανοικτές Πληγές
    • Πλέον, προκαλεί 60 επιπλέον μαγική ζημιά σε τέρατα με κάθε βασική επίθεση
    • Πλέον, δεν προκαλεί επιπλέον ζημιά σε υπηρέτες

Φανάρι της Ριγκλ
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Ανοικτές Πληγές
    • Πλέον, προκαλεί 100 επιπλέον μαγική ζημιά σε τέρατα με κάθε βασική επίθεση
    • Πλέον, δεν προκαλεί επιπλέον ζημιά σε υπηρέτες
  • ΜΟΝΑΔΙΚΟ Ενεργό
    • Η διάρκεια των ματιών μειώθηκε σε 90 δευτερόλεπτα από 180
    • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώθηκε σε 90 δευτερόλεπτα από 180
  • Η Ζημιά Επίθεσης αυξήθηκε σε 25 από 15
  • Η Αρπαγή Ζωής αυξήθηκε σε 15% από 10%
  • Η Θωράκιση μειώθηκε σε 25 από 30
  • Το κόστος συνδυασμού αυξήθηκε σε 500 από 100 χρυσό (το συνολικό κόστος αυξήθηκε σε 2000 από 1600 χρυσό)

Σε προηγούμενη ενημέρωση ενισχύσαμε διάφορα αντικείμενα ζούγκλας ώστε να τα κάνουμε πιο ελκυστικά για τους παίκτες της ζούγκλας. Ωστόσο, οι αλλαγές έκαναν αυτά τα αντικείμενα τόσο αποτελεσματικά που τα αγόραζαν μέχρι και οι ήρωες λωρίδας, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την παθητική ικανότητα Σφαγέας. Θέλουμε οι ήρωες λωρίδας να τα λαμβάνουν υπόψη σε στρατηγικές που επικεντρώνονται σε λαθροθηρία φωλιών της ζούγκλας ή βοήθεια για τους στόχους του χάρτη, αλλά βασικά επιθυμούμε τα αντικείμενα αυτά να αποτελούν τη βέλτιστη επιλογή καταρχάς για τους παίκτες της ζούγκλας.

Πνεύμα του Αρχαίου Γκόλεμ
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Σφαγέας
    • Η επιπλέον ζημιά σε τέρατα αυξήθηκε σε 30% από 25%

Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
  • Η Ζημιά Επίθεσης μειώθηκε σε 35 από 45
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Σφαγέας
    • Η επιπλέον ζημιά σε τέρατα αυξήθηκε σε 30% από 25%

Πνεύμα από τον Κάτω Κόσμο
  • Η Ισχύς Ικανότητας μειώθηκε σε 40 από 50
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική - Σφαγέας
    • Η επιπλέον ζημιά σε τέρατα αυξήθηκε σε 30% από 25%

Μεταφέραμε τις παθητικές ικανότητες της Ασθένειας στα άλλα δύο αντικείμενα ταχύτητας επίθεσης με επιδράσεις κατά το χτύπημα, ώστε να εδραιώσουμε περαιτέρω τον εξειδικευμένο ρόλο του Δοντιού του Νάσορ ως αντικείμενο αυτόματης επίθεσης που εστιάζει στην Ισχύ Ικανότητας, ενώ ταυτόχρονα μεταφέραμε την καταστροφή μαγείας στο Παρανοϊκό Ξίφος ώστε να έχει καλύτερη συνέργεια με μαχητές που βασίζονται στη μαγική ζημιά (ο Μανδύας του Ήλιου συνδυάζεται αρκετά καλά με το Παρανοϊκό Ξίφος ακόμη και για ήρωες που δεν προκαλούν μαγική ζημιά). Η Ασθένεια καταργήθηκε καθώς δεν ταίριαζε στο πλαίσιο που είχε τοποθετηθεί.

Κυρτό Τόξο
  • Το κόστος συνδυασμού μειώθηκε σε 900 από 950 χρυσό

Ασθένεια
  • Αφαιρέθηκε από το παιχνίδι

Δόντι του Νάσορ
  • Το κόστος συνδυασμού αυξήθηκε σε 920 από 500
  • Η Ισχύς Ικανότητας μειώθηκε σε 60 από 65
  • Επιπλέον παθητική - Οι βασικές επιθέσεις προκαλούν 15 (+15% της Ισχύος Ικανότητας) επιπλέον μαγική ζημιά κατά το χτύπημα

Παρανοϊκό Ξίφος
  • Νέα φόρμουλα: Κυρτό Τόξο + Αντιμαγική Κάπα + Μαχαίρι + 700 χρυσός = 2400 χρυσός
  • Η Ταχύτητα Επίθεσης αυξήθηκε σε 42% από 40%
  • Τροποποιημένο παθητικό - Οι βασικές επιθέσεις αρπάζουν Αντίσταση μαγείας 5 από το στόχο, συσσωρεύεται έως 5 φορές

Χάρτες
Φαράγγι των Επικαλεστών
Αυξήσαμε τους αρχικούς χρόνους δημιουργίας τεράτων της ζούγκλας για να απαλλαγούμε από το προβληματικό πλεονέκτημα εμπειρίας που μπορούσαν να αποκτήσουν οι παίκτες σκοτώνοντας φωλιές τεράτων στη ζούγκλα πριν τη φάση της λωρίδας. Είναι μια αλλαγή που είχαν ζητήσει πολλές επαγγελματικές ομάδες από όλο τον κόσμο, καθώς ο μοναδικός εφικτός τρόπος αντιμετώπισης ήταν η αλλαγή λωρίδας ή η προσπάθεια αποτροπής του.

Οι υπόλοιπες αλλαγές σκοπό έχουν να καθησυχάσουν τους παίκτες της ζούγκλας, καθώς δεν θα μπορούν να ξεκινήσουν με λύκους ή πνεύματα πριν φτάσουν στις ενισχύσεις τους. Η ταχύτερη δημιουργία θα βοηθήσει ορισμένους ήρωες που έχουν ιδιαίτερα υψηλούς χρόνους εκκαθάρισης και θέλουν να παραμείνουν στη ζούγκλα. Γενικά, πρόκειται για μια συνολική ενίσχυση των παικτών της ζούγκλας, καθώς ανοίξαμε επιπλέον επιλογές διαδρομών ζούγκλας για αυτούς.

Στο πλαίσιο αυτό, οι παίκτες της ζούγκλας προκαλούν παραδοσιακά μαζική ζημιά στην αρχή του παιχνιδιού, για το λόγο αυτό υπάρχει μια ανησυχία μήπως αυτές οι αλλαγές τους κάνουν υπερβολικά ισχυρούς στον τομέα αυτό. Θα παρακολουθούμε στενά την κατάσταση, ώστε να δούμε αν χρειάζεται περαιτέρω εξισορρόπηση.
  • Ζούγκλα
    • Λύκοι
      • Ο αρχικός χρόνος δημιουργίας αυξήθηκε σε 1:55 από 1:40
      • Ο χρόνος επιστροφής στο παιχνίδι μειώθηκε σε 50 δευτερόλεπτα από 60
    • Πνεύματα
      • Ο αρχικός χρόνος δημιουργίας αυξήθηκε σε 1:55 από 1:40
    • Γκόλεμ
      • Ο αρχικός χρόνος δημιουργίας αυξήθηκε σε 1:55 από 1:40
      • Ο χρόνος επιστροφής στο παιχνίδι μειώθηκε σε 50 δευτερόλεπτα από 60
    • Αρχαίο Γκόλεμ
      • Η βασική Εμπειρία που δίδεται αυξήθηκε σε 340 από 220
      • Πλέον παίζει ένα εφέ σωματιδίων για να δείξει σε ποιον μεταφέρεται η ενίσχυση
    • Γηραιά Σαύρα
      • Η βασική Εμπειρία που δίδεται αυξήθηκε σε 340 από 220
      • Πλέον παίζει ένα εφέ σωματιδίων για να δείξει σε ποιον μεταφέρεται η ενίσχυση
    • Νεαρή Σαύρα
      • Η βασική Εμπειρία μειώθηκε σε 10 από 40

Δάσος της Σύγχυσης
  • Ενεργοποιήθηκαν διάφορα αντικείμενα
    • Ματσέτα του Κυνηγού
    • Λίθος Πνεύματος
    • Πνεύμα του Αρχαίου Γκόλεμ
    • Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
    • Πνεύμα από τον Κάτω Κόσμο

Κρυστάλλινη Ουλή
  • Προστέθηκαν παραλλαγές Κυριαρχίας διάφορων αντικειμένων
    • Δάκρυ της Θεάς (Κρυστάλλινη Ουλή)
      • Το μάνα ανά φόρτιση αυξήθηκε σε 5 από 4
    • Μαναμιούν (Κρυστάλλινη Ουλή)
      • Το μάνα ανά φόρτιση αυξήθηκε σε 8 από 4
    • Ραβδί Αρχαγγέλου (Κρυστάλλινη Ουλή)
      • Το μάνα ανά φόρτιση αυξήθηκε σε 10 από 6
    • Ράβδος των Αιώνων (Κρυστάλλινη Ουλή)
      • Πλέον κερδίζει στοίβες κάθε 40 δευτερόλεπτα αντί κάθε 60

Άβυσσος των Κραυγών
  • Ενεργοποιήθηκαν διάφορα αντικείμενα
    • Ματσέτα του Κυνηγού
    • Λίθος Πνεύματος
    • Πνεύμα του Αρχαίου Γκόλεμ
    • Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
    • Πνεύμα από τον Κάτω Κόσμο
  • Η απόσταση από το κατάστημα πλέον υπολογίζεται από το σημείο εμφάνισης και όχι από το κατάστημα.
  • Η απόσταση από το κατάστημα αυξήθηκε σε 1600 από 1400
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα εξαιτίας του οποίου οι παίκτες κολλούσαν αν αναδύονταν πίσω από έναν μπλε πύργο λέιζερ
  • Τα Πόρο υπέστησαν μια εκπαίδευση τύπου ταινιών δράσης της δεκαετίας του '80 και πλέον έχουν μια αντίσταση στα λέιζερ

Περιβάλλον παιχνιδιού
Μίνι χάρτης & ενδείξεις οθόνης (HUD)
  • Ο τίτλος του παίκτη θα βγαίνει πλέον πάντα στο τέλος, έτσι ώστε να εμφανίζεται πάντα πάνω από τα εικονίδια της Ζωής συμμάχων και εχθρών.

Προσαρμοσμένα σετ αντικειμένων
  • Τα σετ αντικειμένων πλέον δεν θα χάνονται όταν κάποιος παίκτης αλλάζει το όνομα επικαλεστή του.

Μενού παιχνιδιού
  • Η σελίδα «Αντιστοίχιση πλήκτρων» οργανώθηκε εκ νέου ώστε να είναι πιο εύχρηστη

Κινούμενα γραφικά δώρων
  • Τα κινούμενα γραφικά δώρων ενημερώθηκαν

Μίνι χάρτες προσαρμοσμένου παιχνιδιού
  • Οι μίνι χάρτες προσαρμοσμένου παιχνιδιού ενημερώθηκαν ώστε να περιλαμβάνουν ξεχωριστούς μίνι χάρτες για κάθε χάρτη

Σύστημα Πρωταθλημάτων
  • Προστέθηκε η δυνατότητα παρακολούθησης παικτών και ομάδων στη βαθμίδα Challenger μέσω μιας επιλογής στο μενού πρωταθλημάτων.
  • Προστέθηκαν ειδοποιήσεις που ενημερώνουν τους παίκτες ότι κοντεύουν να υποστούν μείωση Πόντων Πρωταθλήματος λόγω αδράνειας στις ουρές αναμονής κατάταξης.

Συμπεριφορά παικτών
Προειδοποιήσεις συμπεριφοράς
Η εφαρμογή PVP.net θα εμφανίζει νέες προειδοποιήσεις για παίκτες με ιδιαίτερα αρνητική δραστηριότητα, προκειμένου να τους βοηθήσει να συμμορφωθούν το συντομότερο δυνατό με γρήγορα και άμεσα σχόλια.
  • Παίκτες οι οποίοι εντοπίστηκαν πρόσφατα να επιδεικνύουν αντιαθλητική συμπεριφορά θα δουν μια προειδοποίηση μετά την οθόνη τέλους παιχνιδιού.
  • Δεν θα υπάρχουν προειδοποιήσεις για κάθε αναφορά παίκτη. Οι προειδοποιήσεις θα απευθύνονται σε παίκτες που επιδεικνύουν αχαρακτήριστη αρνητική συμπεριφορά. 

Γενικά
  • Η οθόνη φόρτωσης δεν εμφανίζεται πλέον εκτός του κέντρου της οθόνης σας μετά από την οθόνη επιλογής ήρωα, όταν βρίσκεστε σε λειτουργία παραθύρου ή λειτουργία χωρίς περιθώρια.
  • Συμπεριελήφθη μια πιθανή διόρθωση για κάποιο πρόβλημα εξαιτίας του οποίου το LoL θα άνοιγε στο κάτω δεξί τμήμα της οθόνης σε υπολογιστές με μεγάλο φόρτο
  • Τα μονόχρωμα πληκτρολόγια της Logitech δεν θα διαγράφουν πλέον την οθόνη όταν χρησιμοποιούνται τα δύο τελευταία πλήκτρα ενδείξεων οθόνης.
  • Τα πληκτρολόγια της Logitech δεν θα αλλάζουν πλέον τη φωτεινότητά τους όταν πεθαίνει ο ήρωάς σας.       
  •                                           

 Πηγή Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου